Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Vánoční otevírací doba zákaznických center Více informací zde
Novinky
Vážení zákazníci, chceme vás informovat o aktuálním problému, který se týká používání naší aplikace internetové televize SATT iTV v televizorech Samsung modelového roku 2023.
Aktuálně jsme zaznamenali, že aplikace SATT iTV nemusí na těchto modelech televizorů fungovat správně. Tento problém je způsobený technickou záležitostí na straně společnosti Samsung. Pracujeme na tom, aby byl co nejdříve vyřešen, ale v tuto chvíli doporučujeme zákazníkům, kteří mají s aplikací potíže, obrátit se přímo na podporu společnosti Samsung.
Dále bychom rádi zdůraznili, že nejsme schopni zaručit plnou funkčnost naší služby na všech mobilních zařízeních nebo televizorech. Pro nejlepší zážitek a stabilitu služby doporučujeme používat náš set top box, na kterém službu garantujeme.
Pro optimální využití našich služeb doporučujeme následující:
Připojení televizoru kabelem: Pro stabilnější a spolehlivější připojení doporučujeme připojit váš televizor k internetu pomocí síťového kabelu.
Použití našeho Set top boxu: Pro nejlepší zážitek z našich služeb doporučujeme použít náš Set top box, který je plně kompatibilní s našimi aplikacemi a službami.
Televizory s Google TV: Pokud uvažujete o koupi nového televizoru, doporučujeme modely s operačním systémem Google TV jako možnost, která může nabídnout lepší kompatibilitu s našimi aplikacemi, ale upozorňujeme, že i zde nemůžeme zaručit plnou funkčnost naší služby.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Pro další informace a podporu nás neváhejte kontaktovat.
Jsme tu pro vás, pokud si nevíte rady s výběrem nebo kombinací našich služeb.
Nebo nám napište zprávu.