Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Vánoční otevírací doba zákaznických center Více informací zde
Vážení zákazníci,
děkujeme Vám za důvěru a využívání našich služeb. Dlouhodobě se snažíme poskytovat co nejkvalitnější služby internetu, televize nebo volání za rozumné ceny. Snažili jsme se důsledky aktuální ekonomické situace co nejvíce oddálit a minimalizovat jejich dopad na Vás.
Abychom udrželi krok s požadavky na zvyšování kapacit kvůli rozvoji moderních technologií, pravidelně investujeme do naší infrastruktury a zákaznické podpory. Nyní jsme nuceni upravit parametry a ceny našich služeb.
Od 1. března 2023 musíme navýšit ceny našich služeb. Například u nejvyužívanějšího internetového tarifu Optimum se cena zvýší o 38 Kč. Současně ale zvyšujeme rychlost našich internetových tarifů a zároveň rozšiřujeme nabídku bonusů, které můžete u našich služeb uplatňovat. Věříme, že Vám tak vyšší cenu vynahradíme.
Současně s internetem měníme i ceník kabelové a interaktivní televize.
Pokud se změnami nesouhlasíte, ze zákona máte právo na odstoupení od smlouvy nejpozději ke dni 1. března 2023 (nabytí účinnosti změny). Pokud se takto rozhodnete, prosíme, abyste nás písemně informovali na adrese SATT a.s., Okružní 1889/11, 591 01 Žďár nad Sázavou nebo e-mailem na info@satt.cz.
V případě jakéhokoliv dotazu jsou Vám k dispozici naše zákaznická centra na e-mailu info@satt.cz nebo na telefonním čísle 566 654 888 (volba 1). Pokud preferujete osobní kontakt, jsou Vám k dispozici zaměstnanci našich zákaznických center ve Žďáře nad Sázavou, Novém Městě na Moravě a Bystřici nad Perštejnem.
Děkujeme za dosavadní přízeň a věříme, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize.
společnost SATT a.s.
Bc. Jiří Padalík
ředitel divize ICT
Nejdůležitějším krokem z Vaší strany je věnovat zvýšenou pozornost prvnímu vyúčtování po 1. březnu 2023. Na něm naleznete upravenou částku dle nových ceníků.
Pokud úhradu vyúčtování provádíte pomocí SIPO budete mít se změnou nejméně starostí. Upravená částka bude aplikována z naší strany automaticky. V případě úhrady trvalým příkazem je nutná jeho změna na novou částku.
U zákazníků se čtvrtletní a roční platbou bude změna aplikována na nejbližším vyúčtování.
Změny se netýkají:
K získání podrobnějších informací o vaší aktuální smlouvě můžete využít klientského portálu. Pokud si nejste čímkoliv jisti, neváhejte nás kontaktovat.
Jsme tu pro vás, pokud si nevíte rady s výběrem nebo kombinací našich služeb.
Nebo nám napište zprávu.